09.04 – 14.04 – wiosenna przerwa świąteczna
Przedłużenie przerwy w nauczaniu stacjonarnym
Drodzy Uczniowie, Rodzice, Nauczyciele!
Do 26 kwietnia br. przedłużona została przerwa w nauczaniu stacjonarnym w jednostkach systemu oświaty – to przepis ujęty w podpisanym dziś, 9 kwietnia br. rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej.
Premier przekazał również informacje, iż egzamin ósmoklasisty nie odbędzie się wcześniej niż w drugiej połowie czerwca. Nie podano konkretnej daty egzaminu , a jedynie informację, iż nowy termin zostanie podany najpóźniej na 3 tygodnie przed.
p.o. dyr mgr Joanna Elżbieciak
Życzenia Świąteczne
Korytarz – wydanie cyfrowe
Świąteczne pozdrowienia
Przygotowania do świat idą pełną parą, także w ramach naszych lekcji. Poniżej możecie zobaczyć kartki stworzone z prac przysłanych na lekcji plastyki w klasach V-VI oraz narysowanych przez przedszkolaki, są też rysunki tworzone w ramach zajęć komputerowych przez uczniów klas I-III. Ciekawe czy znajdziecie swoje obrazki.
Realizacja Rozporządzenia Rady Ministrów – komunikat Burmistrza Miasta
Kwiaty nie tylko z ogródka
Rocznica śmierci św. Jana Pawła II
W dniu 02.04.2020 r. przypada 15.rocznica śmierci Patrona naszej szkoły, Wielkiego Polaka- Ojca Świętego Jana Pawła II. Papież z Wadowic odszedł do Domu Ojca 2 kwietnia 2005 roku o godzinie 21:37, w pierwszą sobotę miesiąca i w wigilię Niedzieli Bożego Miłosierdzia.
8 kwietnia odbył się pogrzeb, w którym uczestniczyły tłumy pielgrzymów z całego świata (w tym także i z naszych okolic). Celebrans uroczystości pogrzebowych kard. Joseph Ratzinger powiedział wtedy: ,,Możemy być pewni, że nasz ukochany papież stoi teraz w oknie Domu Ojca i nam błogosławi…”
W rocznicę śmierci św. Jana Pawła II: rozmawiajcie, oglądajcie zdjęcia, filmyi czytajcie informacje o Ojcu Świętym. Może w domu są pamiątki, związane z pielgrzymkami Jana Pawła II do Polski….- obejrzyjcie je i pokażcie innym.
Pamiętajmy!
Bądźmy razem!
J. Żak
Pudełko lekturowe
Uczniowie kl. VII potwierdzili znajomość lektury obowiązkowej pt. „Balladyna”, wykonując „Pudełko lekturowe”. Wrzucili do niego kilka przedmiotów, które kojarzą się im z lekturą Juliusza Słowackiego, a następnie w krótkich opisach argumentowali swój wybór.