Archiwum miesiąca: październik 2019

Ślubowanie i pasowanie na czytelników

W dniu 31.10.2019 roku w bibliotece szkolnej odbyło się ślubowanie i pasowanie na czytelników uczniów klasy pierwszej- wychowawczyni p. mgr D. Głuc. Uczniowie zapoznali się z regulaminem biblioteki szkolnej, wypożyczyli wybrane przez siebie książki. Wszyscy otrzymali pamiątkowe dyplomy i zakładki. Mogli także samodzielnie odbijać na paskach papieru ,,pieczęć z uroczystości oddania sali gimnastycznej”. Nie była… Czytaj dalej »

Konkurs “Piękna, polska jesień”

W dniach 01.10.2019 r. Przeprowadzono w bibliotece szkolnej konkurs czytelniczo-plastyczny ,,Piękna, polska jesień’’. Zadanie do wykonania: na podstawie wybranego wiersza lub fragmentu prozy (klasy starsze) wykonaj pracę plastyczną, przedstawiająca polską jesień. Celem konkursu było: uwrażliwienie uczniów na piękno polskiej przyrody, rozwijanie uzdolnień plastycznych, kształtowanie kultury czytelniczej. Konkurs przeznaczony dla klas 0-VIII

Zagrożenia dotyczące e-papierosów

W imieniu Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz na prośbę Głównego Inspektora Sanitarnego przekazujemy informację na temat potencjalnych zagrożeń związanych z e-papierosami. Ulotka informacyjna

Gminne zawody tenisa stołowego

25 października b.r. odbyły się gminne zawody tenisa stołowego klas 7 i 8 w ramach Igrzysk Młodzieży Szkolnej. Wśród chłopców w rozgrywkach indywidualnych I miejsce zajął Karol Sarapata, II m Bartłomiej Moskała, IV m Piotr Glanowski, VI m Nikodem Jaskierny. W rozgrywkach drużynowych – deblu , nasza drużyna w składzie: Karol, Bartek i Piotr, zajęła… Czytaj dalej »

XIX Festiwal Artystyczny TALENTY

23 października Oliwia Guzik oraz Wiktoria Górny wzięły udział w eliminacjach gminnych do XIX Festiwalu Artystycznego TALENTY w kat. wokal. Wiktoria zajęła wysokie III miejsce i otrzymała nominację do etapu powiatowego. Gratulujemy dziewczynom i dziękujemy p. Dorocie Sarapacie za przygotowanie.

Dzień Patrona

22 października uroczyście obchodziliśmy najważniejszą uroczystość szkolną-Święto Patrona. W tym dniu o godzinie 8.00 uczestniczyliśmy we mszy świętej, której przewodniczył proboszcz ks. J. Piasecki oraz wzięliśmy udział w warsztatach plastycznych, muzycznych, literacko-dziennikarskich oraz zajęciach sportowych. Nie zabrakło też gry na terenie szkoły, w której sprawdziliśmy swoją spostrzegawczość, koncentrację i wiedzę o św. Janie Pawle II.… Czytaj dalej »

Konkurs Pięknego Czytania

21 października w naszej bibliotece odbył się I Szkolny Konkurs “Mistrz Pięknego czytania” poezji i prozy Karola Wojtyły – Jana Pawła II. W konkursie wzięły udział uczennice klas VI i VII. Pierwsze miejsce zajęła Magdalena Walczak, drugie Judyta Żak, trzecie Kornelia Zamysłowska. Wszystkim laureatom i uczestnikom gratulujemy i zachęcamy do liczniejszego udziału w przyszłym roku.

Wycieczka na Potrójną

Dnia 16 października klasa II wybrała się na wycieczkę pieszą w celu zdobycia Potrójnej. Jest to szczyt w Beskidzie Małym o wysokości 883 metry n.p.m. Na szczyt prowadzi kilka szlaków, my jednak zdecydowaliśmy się na szlak czerwony, wysiedliśmy na Kocierzu i zaczęliśmy naszą wędrówkę. Podczas naszego spaceru podziwiać mogliśmy piękny jesienny las, który porośnięty jest… Czytaj dalej »